30 Aralık 2007 Pazar

Sıfırın Altında Marketing'den izler-İzzet Karaca

İzzet Karaca...(Company Chairman Unilever Turkey)

2015' e Giderken Hızlı Tüketim Malları Sektöründe Gelişmeler ve Unilever

Projelere katıl.

Hayata atıldıktan üç yıl sonra git çay iç.Bu iş bana bir şey katıyor mu?

Doğru zaman doğru yerde ol.

Tepe yöneticilerinin farklı milliyetten olması önemli.

Şirketlerde sürdürülebilir büyüme olmalıdır.

Uluslararası kendini anlatabilmek için belirli bir seviyede olmak gerekir.

Tüketici eğilimleri şunlardır:
-Denemek: Hayatımı yeni deneylerle zenginleştirmek istiyorum.
-Bireysel Çözüm: Ben özelim,bana farklı ürün yapın.
-Kolay bulunabilme: Hayatım giderek zorlaşıyor. Her dakikasının keyfini sürmek istiyorum.
-Ben hürüm
-Sağlıklı ve kendini iyi hissetme
-Daha iyi bir dünya
-Doğru alışveriş...

Türkiye yapı olarak Güney Avrupa' ya benzer.

Farklılaşma önem kazanıyor,özel kanallar doğuyor.

Perakende mağaza formatı ile değişiyor.

Satış noktasında pazarlama; bütün emeklerimizin yerine gelip gelmediği yerdir.

Değişimi yönetemezsin ancak ilerisinde olursun.

Konuşmasının bir kısmına katılabildim.Bu yüzden bu kadar az ama dikkat çekici tespitler yapmış.Sizce?

Hiç yorum yok: