
Markalar, yolcu gibi tüketicinin yanında oturur.Genelde de tüketicinin yanını bulmak zordur.
Herkesin bir ilk kimliği,görüntüsü vardır.
Markalar da yaşayan bir varlıktır.
Televizyonlarda, reklam panolarında, gazetelerde..vs. sizi yakaladığı anlarda sizinle yolculuk yapıyor. Size merhaba demeye çalışıyor. Yanım dolu dedirtmeye çalışıyor. Sadık tüketici yaratmaya çalışıyor.
Müzik gençleri, futbol yetişkinleri bir arada tutan en büyük alanlardan biridir.
Bireyselleşen nesli bir arada yaşamaya zorlamak markanın kişisel varlığına katkı sağlar.Örnek:Rock'n coke.
Herşeyi çok iyi stratejik olarak planlamak gerekir.Bu yüzden uzun vadeli yatırımlar önemlidir.
Gözlemliyebilmek ve sindirebilmek önemlidir.
Markalar, Tüketici ajandaları yaratabilir.
Değişen teknolojileri çok kolay benimsiyoruz.
Canlı yayının önem taşıdığı iki tür:Futbol ve haberler.
Bazı şeyler planlanmıyor.Bazı şeylerde de hızlı olmak gerekiyor.
Bazı anları çok iyi yakalamak lazım.
Platformaları sahiplenmek değil,markanın değerlerini platformları kullanarak göstermek gerekir.
Birey olmaktan vazgeçmeyin.Bildiklerinizi söylemekten çekinmeyin.
Karar alınırken sorulan üç soru şudur: 1) Doğru nedir? 2)Risk nedir? 3) Kendi şirketim olsa ne yapardım?
Kendi yolunuzda ilerlerken başkalarını karalamayın.
Rekabet artınca kalite artıyor.
İdeolojiler doğrultusunda hedefler olmalıdır.
Globali lokale indirmek gerekir.
Levent Soygür'ün söyledikleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Levent Soygür'ün izlettiği reklamlar da şunlardır:
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder